Przemierzając kolejne duże i rozpoznawalne, nie tylko w Polsce, ale również na świecie instytucje, w trójkącie Kultura – Media – Biznes, zawsze dostawałam (a może wybierałam) projekty duże i skomplikowane. Takie nienaoliwione mechanizmy zegarowe, które trzeba było poruszyć albo takie, które należało skonstruować, powołać do istnienia. Dla mnie były one zawsze wyzwaniem i inspiracją. Dawały satysfakcję i poruszały mą wyobraźnię.
Nadszedł jednak moment, w którym wiedza zdobyta pod okiem doświadczonych ludzi i prywatne transformacje doprowadziły do powołania mojej firmy, której nazwa i logotyp nie są przypadkowe…
W sferze mych zainteresowań i działań pozostają wydarzenia muzyczne, artystyczne, wizualne, łączące dwa aspekty: decorum i sacrum. Zajmuję się również organizowaniem wykładów, warsztatów i spotkań – z ciekawymi ludźmi i dla ciekawych ludzi – które umożliwią rozwój świadomości człowieka, docieranie do naszego najwyższego potencjału i promieniowanie owych idei, z łatwością, coraz szerzej… promo light.